Sunday, March 29, 2015

Ένας καθρέπτης για την Άνοιξη - Driftwood mirror for sale

Για να γιορτάσω τον ερχομό της Άνοιξης αλλά και να επισπεύσω το καλοκαίρι έστω και νοητά, ολοκλήρωσα ένα στρογγυλό καθρέπτη τον οποίο έχω διακοσμήσει με τα αγαπημένα μου θαλασσόξυλα.


Αφού είχα βρει τη βάση, ξεκίνησα να κολλάω στρόγγυλα γυαλόξυλα περιμετρικά του κυκλικού πλαισίου. Αυτό ήταν το εξωτερικό σύνορο του καθρέπτη μου.


 Έπειτα κόλλησα άλλα θαλασσόξυλα εσωτερικά και κάλυψα και την περίμετρο του καθρέπτη.


Τέλος τα κενά που είχαν μείνει, τα κάλυψα με άλλα γυαλόξυλα από πάνω, δίνοντας έτσι και μια τρισδιάσταση εμφάνιση στον καθρέπτη μου. Και ιδού το αποτέλεσμα κάτω από άλλο φωτισμό.


Ο καθρέπτης έχει διάμετρο 35 εκατοστά και είναι διαθέσιμος προς πώληση.
Όποιος/α ενδιαφέρεται να τον αγοράσει, παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου στο email μου. Ευχαριστώ.

The diameter of the driftwood mirror is 35 cm.
If you are interested in buying it, please contact me at my email.
Thank you.

2 comments:

  1. Είσαι φοβερός τεχνίτης στους θαλασσένιους καθρέπτες ! Θυμούμαι και έναν αλλο που με εντυπωσίασε! Ευχομαι καλή πώληση, Ευχομαι επίσης καλό μήνα ευωδιαστό και γεμάτους ήλιους χαράς!! Καλό Πάσχα σε σένα και στην οικογένεια σου!!!Καλό βράδυ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έφη για τα καλά σου λόγια. Φαντάζομαι ο άλλος ο καθρέπτης που αναφέρεις ήταν σε σχήμα καρδιάς. Καλό Πάσχα σε σένα και την οικογένεια σου και καλές δημιουργίες.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...