Sunday, August 23, 2015

Αναπαλαίωση δεύτερου μπαούλου

Οι πέντε μήνες απουσίας μου με έκαναν να ασχοληθώ με την αναπαλαίωση ενός δεύτερου μπαούλου που βρήκα. Αυτό το μπαούλο μπορεί να ήταν μεγαλύτερο αλλά ήταν κι αυτό σε άσχημη κατάσταση όπως και το προηγούμενο.



Έτσι αποφάσισα να του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία!


Αφού το έτριψα με το τριβείο και το καθάρισα, αποφάσισα να μην το βάψω με χρώμα αλλά να το περάσω με βερνίκι για να τονίσω τον ρουστίκ χαρακτήρα του. Πρώτα όμως το πέρασα με απολυμαντικό υγρό για το σαράκι κι άλλα ζωύφια γιατί το κακόμοιρο είχε φαγωθεί σε αρκετά σημεία.
Οπότε το αποτέλεσμα είναι όπως φαίνεται παρακάτω:



Τέλος για να ταιριάζει σε μια άλλη εποχή του παρελθόντος το στόλισα με ένα καρεδάκι και του έβαλα κι ένα βιντάζ τηλέφωνο απο πάνω για διακοσμεί όμορφα μια γωνιά στο σπίτι στο χωριό.


Τώρα δεν χορταίνω να το κοιτάζω και να το καμαρώνω όταν κάθομαι και πίνω το καφεδάκι μου.

2 comments:

  1. Γειά σου Στράτο!!! Γύρισα σπίτι από τις πιο δύσκολες διακοπές μου και άρχισα τις επισκέψεις μου!!!Εχω ενα όλοιδιο που περιμένει μαζί με μία αλλη εκατοντάδα την σειρά του για αναβάθμιση!!Το έκανες λαμπερο , χαρούμενο, το γιάτρεψες κιόλας,είναι τυχερό μπαουλάκι που έπεσε στα χέρια σου.Πράγματι ομορφαίνει το χώρο που βρίσκεται.Εκανες όμορφη δουλειά!!!Καλό ξημέρωμα και καλό δημιουργικο Φθινόπωρο

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έφη για τα καλά σου λόγια. Θέλω να περιποιούμαι αρκετά τα αντικείμενα που πέφτουν στα χέρια μου. Καλό φθινόπωρο και σε σένα και καλές δημιουργίες

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...